امنیت

رفع خطای Your connection to this site is not Secure

خطای Your Connection this site is Not Secure  در سایت

اول از همه باید به این بپردازیم که علت این خطا در چیست؟ عده ای از کاربران پس از ایجاد سایت با خطای your connection is not secure روبرو میشوند. علت آن تنها نداشتن SSL میباشد و شما با نصب یک SSL برای سایت خود به راحتی این خطا را حل میکنید.

برای این کار ابتدا یک SSL باید تهیه کنید که SSL ها بصورت رایگان و پولی قابل دسترس هستند. اگر شما از شرکت هاست سان سرویس هاست خود را تهیه کنید این امکان بصورت رایگان بر روی هاست شما فعالسازی میشود.

حال ممکن است شما SSL را تهیه کرده باشید ولی همچنان سایت شما علامت زرد رنگ نمایش داده شود. علت این مشکل وجود لینک های http داخل سایت است. برای اینکه این مشکل حل شود از لینک های https استفاده کنید تا سایت شما کاملا سبز رنگ نمایش داده شود. بعضی مواقع نیز ممکن است زمان SSL شما به اتمام برسد که مجبور هستید مجددا ان را تمدید کنید که مثل قبل کار کند.

همانطور که گفتیم باید تمامی لینک ها، تصاویر، فایل CSS – JS همگی باید در سایت شما با https باشند تا سایت شما بصورت سبز رنگ نمایش داده شود.

حال اگر شما از سیستم وردپرس استفاده میکنید بصورت خیلی راحت میتوانید از افزونه Simple SSL استفاده کنید. این افزونه تمامی موارد بالا را برای شما انجام میدهد و شما تنها نیاز است که SSL را تهیه کنید.

همچنین اگر شما نیاز به SSL داشتید میتوانید از هاست سان خرید گواهی نامه امنیتی SSL انجام دهید.

اگر هاست خود را از هاست سان تهیه کرده باشید بصورت پیشفرض ما به شما SSL رایگان میدهیم ولی اگر خواستید از SSL های غیر رایگان استفاده کنید و آنها را از هاست سان تهیه کنید ، هاست سان بصورت رایگان SSL را برای شما نصب خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *