آموزش

ورود به کنترل پنل وردپرس

چگونه وارد کنترل پنل وردپرس شویم ؟

در این مقاله به پایه ترین و اصلی ترین آموزش وردپرس برای تازه کاران می پردازیم. برای وارد شدن به بخش مدیریت وب سایت ( کنترل پنل ) باید از آدرس خاصی استفاده کنید. اصولا بخش خاصی تحت عنوان “ورود مدیر” و یا هر چیز مشابه با آن معمولا در صفحات عمومی وب سایت طراحی نمیشود. بلکه شما باید یا به صورت دستی عبارتی را به آخر آدرس وب سایتتان اضافه کنید و یا آدرس دلخواهتان را برای آن بسازید.

اضافه کردن عبارات اصلی

با اضافه کردن عبارت های “login”  ( بدون ” و ” ) و یا “wp-login.php” در انتهای آدرس وب سایتتان میتوانید به بخش مدیریت سایتتان دسترسی پیدا کنید ( در صورت داشتن پسورد و نام کاربری ). در حقیقت صفحه ورود به کنترل پنل، همان درب ورود پرسنل، ادارات است.

در نهایت آدرس ورود به پنل مدیریت شما باید به شکل زیر باشد:

blog.hostsun.ir/wp-login.php

blog.hostsun.ir/login

ساختن گزینه ورود به وب سایت

همچنین میتوانید گزینه ورود به پنل کاربریتان را به صورت مشخص و واضح بر روی وب سایتتان قرار دهید. اگر نویسندگان زیادی دارید و یا به طور کلی علاقه دارید میتوانید گزینه ورود به پنل مدیریت را بر روی صفحه اصلی وب سایتتان قرار دهید. البته نه فقط برای صفحه لاگین کنترل پنل، بلکه هر لینک دیگری را میتوانید اینگونه در ظاهر وب سایتتان بگنجانید.

کنترل پنل وردپرس

برای ساختن گزینه ورود به کنترل پنل وردپرس  ابتدا به قسمت ” نمایش” کنترل پنل بروید و سپس وارد بخش “فهرست ها” بشوید. در صفحه باز شده گزینه “پیوند های دلخواه” را انتخاب کنید. لینک کنترل پنل وردپرس را قرار دهید و عبارت دلخواهتان را در کادر دومی بنویسید. طبق تنظیمات پوسته و انتخاب شما، این لینک در جایی که انتخاب کرده اید به نمایش در می آید.

کنترل پنل وردپرس

بوکمارک

بوکمارک کردن صفحه ورود به پنل مدیریت نیز میتواند بسیار مفید باشد. وارد آدرس ورود به پنل مدیریت شوید سپس ستاره کنار آدرس را کلیک کنید. میتوانید این بوکمارک را از بخش بوکمارک های مرورگرتان پیدا کنید و آن را به صفحه اصلی مرورگتان انتقال دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن