آموزشمقالات

اهمیت وب سایت چیست ؟

چرا باید وب سایت بسازید

بله بسیاری از افراد هنوز از اهمیت وب سایت با خبر نیستند.  اگر شما جدیدا یک کسب و کار راه اندازی کرده اید و یا به دنبال کسب آوازه برای محصولاتتان هستید. ساخت یک وب سایت از مهمترین قدم هاییست که باید بردارید. اما هستند افراد زیادی که اهمیت یک وب سایت را دست کم میگیرند و در نهایت به این نتیجه میرسند که باید خیلی زودتر به دنبال ساخت وب سایتشان میرفتند.

 

کارت ویزیت

اهمیت وب سایت

پرسیدن “چرا وب سایت انقدر با اهمیت است” دقیقا مثل پرسیدن ” دلیل چاپ کارت ویزیت چیست” است.  شما کارت ویزیت چاپ میکنید تا دیگران به کسب و کار شما دسترسی داشته باشند. تا تصویر کسب و کار شما در ذهنشان باقی بماند. اما کارت ویزیت ها بسیار محدود و غیر قابل توسعه هستند. جدید بسیاری از کارفرما ها با چاپ کردن QR ها روی کارت ویزیت، مشتری را به صفحه وب سایت هدایت میکنند.چرا که دیگر کارت ویزیت ها از اهمیت قبل برخوردار نیستند. این وب سایت شماست که معرف کسب و کار شماست. هر چقدر هم که تبلیغ کنید، فرد پس از جذب شدن از طریق آگهی به دنبال آدرس رسمی وب سایت شما میگردد.

اهمیت راه اندازی یک وب سایت درست مانند صرف هزینه برای تبلیغات است. از دیدگاه غیر فنی، عملی بیهوده است اما از دیدگاه افراد اهل فن، نه تنها بسیار با اهمیت است بلکه ضروری و واجب نیز هست.

اطمینان بخش

امروزه افراد زیادی برای کسب اطمینان خاطر قبل از خرید، از وب سایت فروشنده بازدید میکنند. یک وب سایت به خریداران و مشتریان شما میفهماند که شما مراحلی را طی کرده اید تا کسب و کارتان را رونق بخشید. وب سایت، در ذهن خریدار یک تاثیر مثبت برجای میگذارد.

شبانه روزی

کسب و کار شما به احتمال زیاد، نمیتواند همیشه آماده سرویس دهی باشد. خیر! شما با راه اندازی یک وب سایت میتوانید خدماتتان را در هر لحظه از شبانه روز به مشتری و خریدارانتان، ارائه دهید.

تبلیغات

با صرف مبلغ اندک و ساخت یک وب سایت و به روز رسانی وب سایت. کاربران قادر خواهند بود تا وب سایت شمارا به سرعت پیدا کنند. برای مثال اگر شما صاحب یک شرکت خدمات منزل هستید. با در نظر گرفتن اهمیت وب سایت و سئو آن، توانستیه اید جایگاه خوبی در گوگل کسب کنید. افرادی که به دنبال خدمات منزل هستند با تایپ کردن “خدمات منزل” در گوگل، با وب سایت و کسب و کار شما رو به رو میشوند. این شیوه مدرن تبلیغات است. در آینده نه چندان دور، تبلیغات سنتی به کل کنار گذاشته میشود.

 

با راه اندازی یک وب سایت، شما نه تنها به کاربرانتان اجازه دسترسی به خدماتتان در هر ساعت از شبانه روز را میدهید بلکه به آن ها اعتماد و خیال خاطر راه هدیه میدهید. به زبان ساده، وب سایت یعنی فروشگاهی شناخته شده که هیچگاه بسته نیست. قبل از ساخت وب سایت به اسم وب سایتتان و هاستی که از آن وب سایت را خریداری میکند بسیار توجه کنید. ما در هاست سان آماده ارائه خدمات وب سایت به شما هستیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن