مقالات

بهترین افزونه های کروم

افزونه های کروم

امروزه مرورگر ها تنها یک وسیله ساده برای مرور صفحات وب نیستند. بلکه با اضافه کردن افزونه های گوناگون میتوان از آن ها نهایت استفاده را برد. افزونه هایی مثل اد بلاکر ها و افزونه های مدیریت دانلود از فراگیر ترین افزونه ها هستند. در این مقاله به برترین افزونه های کروم میپردازیم. با ما همراه باشید.

افزونه چیست ؟

به زبان ساده، افزونه یا ( Extensions ) برنامه های ساده ای هستند که برای بهبود عملکرد مرورگر ها درست شده اند. ممکن است شما به برنامه ای نیاز داشته باشید تا شما را از شر تبلیغات مزاحم سایت ها راحت کند. افزونه ها در چنین مواردی به کمک شما می آیند.

افزونه های کروم را از کجا دانلود کنیم ؟

برای دانلود افزونه های کروم، بهترین راه مراجعه به سایت اصلی کروم است. در این سایت میتوانید برترین و محبوب ترین افزونه هارا ببینید. همچنین میتوانید از قسمت جست و جو، افزونه مورد نظرتان را دریافت و استفاده کنید.

برترین افزونه های کروم

Awesome Screenshot & Screen Recorder

افزونه های کروم

در موارد بسیاری نیاز دارید تا از صفحه یک فروشگاه و یا از یک طرج خوب به سرعت عکس بگیرید و برای کسی بفرستید. اما استفاده از Print Screen و Paint نمیتواند به سادگی و به سرعت انجام پذیرد. همچنین گاهی نیاز است تا یک فیلم از صفحه مرورگر تهیه کنید. در اینجا این افزونه کاربردی به کمک شما می آید. با بیش از یک میلیون بار دانلود از سایت کروم و دریافت ۴.۵ ستاره از کاربران، میتوانیم بگوییم این افزونه در بین کاربران بسیار محبوب است.

ویژگی ها

  • قابلیت فیلم برداری از صفحه دسکتاپ
  • قابلیت اضافه کردن صورت (وب کم) به فیلم اصلی
  • اضافه کردن صدای میکروفون به صدای اصلی
  • دریافت لینک دانلود برای به اشتراک گذاری فایل، پس از اتمام ضبط

Adblock Plus – free ad blocker

افزونه های کروم

با رایج شدن تبلیغات کلیکی و بنر ها، همیشه شاهد تبلیغات مزاحم و مخصوصا تبلیغات پاپ آپ آزار دهنده هستیم. اما با نصب این افزونه شما دیگر این تبلیغات را نخواهید دید. با بیش از ۱۰ میلیون بار دانلود از سایت اصلی کروم، این افزونه از محبوب ترین افزونه های کروم است.

ویژگی ها

  • رد کردن ویدئو های تبلیغاتی
  • مرور سریعتر صفحات وب
  • در امان ماندن از بد افزار های تبلیغاتی
  • شخصی سازی

WOT Web of Trust

افزونه های کروم

با فراگیر شدن اینترنت و رسانه های اجتماعی، هر شخص با هر میزان اطلاعات میتواند مقالات و پست های مختلفی را در محیط اینترنت منتشر کند. بسیاری از این مقالات به سرعت وایرال میشوند و تشخیص صحت آن ها دشوار میشود. افزونه WOT به شما کمک میکند تا از معتبر بودن وب سایت مطمئن شوید. آیکون این افزونه به سه رنگ سبز، قرمز و نارنجی تغییر رنگ میدهد. رنگ سبز نشان دهنده معتبر بود، نارنجی نشان از مشکوک بودن و قرمز نشان از نا امن بودن وب سایت است. با نصب این افزونه در کنار حفظ امنیت، اطلاعات معتبر تری را دریافت خواهید کرد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *