آموزشمقالات

آپدیت وردپرس

چرا نباید آپدیت خودکار وردپرس را غیر فعال کنید؟

قبلا یکی از مزیت های وردپرس را، آپدیت های دوره ای و توسعه دهندگانش برشمردیم. اما در مواردی نیز شما نمیخواهید آپدیت جدید را دریافت کنید. یا اصلا این سوال برایتان پیش آمده که اصلا چرا باید دائما سایتمان را آپدیت کنیم ؟

چرا باید وب سایتمان را آپدیت کنیم ؟

آپدیت

۱. امنیت: اصلی ترین دلیلی که شما باید وب سایتتان را همیشه در بروز ترین نسخه نگه دارید، امنیت است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای اوپن سورس است. یعنی توسعه دهندگان میتوانند به کد اصلی برنامه دسترسی داشته باشند. همچنین هکر های بد نیز میتوانند راه های نفوذ به برنامه را متوجه شوند. غالبا در صورت بروز مشکلات امنیتی، توسعه دهندگان سریعا واکنش نشان میدهند و راه های نفوذ هکر ها را مسدود میکنند. پس بهتر است تا از به روز ترین نسخه استفاده کنید.

۲. ویژگی های جدید: آپدیت ها اکثرا با ارائه ویژگی های جدید عرضه میشوند. پس بهتر از این ویژگی هارا از دست ندید و وب سایتتان را به روز رسانی کنید.

۳. رفع عیوب قبلی: هر برنامه ای میتواند مشکلات و باگ های خودش را داشته باشد. توسعه دهندگان وقت زیادی را برای دیباگ کردن و رفع عیب برنامه صرف میکنند. نسخه به روز تر، یعنی نسخه کم عیب تر.

۴.سرعت بیشتر: گاها در آپدیت های جدید با ویژگی هایی آشنا میشویم که روند کار را سریع تر میکنند. همچنین پلاگین ها و … پس از هر آپدیت بهینه تر و سریع تر میشوند.

چگونه وب سایتمان را آپدیت کنیم ؟

بصورت پیش فرض وردپرس شمارا از آپدیت های در دسترس با خبر میکنید. در قسمت “به روز رسانی ها ” که در قسمت “پیشخوان” قرار گرفته، شما قادر خواهید بود تا از به روز رسانی های جدید با خبر شوید. در لیست به روز رسانی ها میتوانید به آسانی و با یک کلیک، قسمت های مختلف را به روز رسانی کنید.

دریافت ایمیل به محض ارائه آپدیت جدید

مدیران زیادی، به صورت روزانه وارد قسمت مدیریت وب سایتشان نمیشوند. در نتیجه ممکن است وب سایتشان همیشه به روز نباشد. با نصب پلاگین WP Updates Notifier همیشه از آپدیت های جدید مطلع خواهید شد. این پلاگین شما را از وجود به روز رسانی های جدید- با ارسال ایمیل- مطلع خواهد کرد.

آپدیت خودکار

با نصب پلاگین Easy Updates Manager شما قادر خواهید بود تا وب سایتتان را به صورت خودکار و بلافاصله پس از ارائه آپدیت، به روز رسانی کنید. یادتان باشد که به روز رسانی خودکار وب سایت میتواند در مواقعی منجر به از دسترس خارج شدن وب سایتتان شود. در اکثر مواقع این مشکلات حاصل ناسازگاری یک پلاگین یا تم وب سایت، با آپدیت جدید است. اگر وب سایتتان از دسترس خارج شود، تا زمانی که شما متوجه آن نشوید، وب سایت از دسترس خارج خواهد ماند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن