مقالات

بهترین هاست های هاست سان راهنمای خرید هاست

راهنمای خرید بهترین هاست از هاست سان

در حال حاضر هاست سان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه خدمات هاستینگ در ایران میباشد.هاست سان با سابقه ای زیاد و درخشان و خدمات پشتیبانی پس از فروش از جمله بهترین ارائه دهندگان خدمات هاستینگ است. ارائه خدمات پشتیبانی بصورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل تنها بخش کوچکی از خدمات هاست سان به کاربران خود ارائه میباشد. درضمن، قصد داریم تا بهترین و با کیفیت ترین هاست های هاست سان را به شما معرفی کنیم.

در این پست میخواهیم درباره انواع هاست های هاست سان بحث کنیم. شما بعنوان کاربر باید قبل از هرکاری برای سایت خود هاست بگیرید. هاست انواع مختلفی دارد که انواع هاست ها و کاربر آنها را میپردازیم:

اما اینکه کدام هاست برای شما بهترین هاست است و به چه هاستی نیاز دارید مهمترین نکته است.اول از همه باید بدانید سایت شما چه پیشنیاز هایی دارد و چه بستری باید راه اندازی شود.

انواع web server:

  • وب سرور Apache
  • وب سرور Litespeed
  • وب سرور Nginx

معمولا با توجه به اینکه وب سرور لایت اسپید دارای کیفیت و سرعت بسیار بالا و قوی ای میباشد، اکثر هاست های هاست سان دارای وبسرور قدرتمند Litespeed میباشد.

نمایندگی هاست لینوکس

نمایندگی هاست لینوکس آلمان بر روی لینوکس Centos و کنترل پنل محبوب و قدرتمند Cpanel ارائه میشود. شما میتوانید بر حسب نیاز کاربرانتان اکانت هاست سی پنل با میزان فضای دلخواه خود ایجاد کنید.

شما با اخذ یک نمایندگی هاست لینوکس میتوانید یک هاستینگ برای خود ایجاد کنید و یا اگر یک طراح سایت هستید که تعداد سایت های زیادی را میزبانی میکنید، میخواهید میزبانی سایت ها در اختیار خودتان باشد نمایندگی هاست لینوکس یک پلن بسیار عالی برای کاهش هزینه و مدیریت بهتر سایت های شما میباشد.

لازم بذکر است یکی از مزایای سرویس نمایندگی هاست لینوکس هاست سان ارائه اددون دامین ، پهنا باند ، پارک دامین، اکانت ایمیل ، نامحدود به شما میباشد.

پیشنهاد ما این است که نمایندگی هاست لینوکس خود را با هاست سان راه اندازی کنید و همچنین از این روش درآمد نیز داشته باشید.

هاست پرقدرت ابری

هاست ابری یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین هاست هایی است که هاست سان به کاربران خود ارائه میدهد.این هاست ها که با سیستم عامل لینوکس و کنترل پنل محبوب سی پنل ارائه میشوند از کیفیت و سرعت بسیار بالا و عالی برخوردار هستند. ما به شما این تضمین را میدهیم که با سرویس هاست پرقدرت ابری سایت شما با سرعت بالا و بدون هیچ قطعی و بهترین کیفیت میزبانی کنیم.

منابعی که به هاست شما ارائه میشود بصورت نیمه اختصاصی به شما داده میشود که این امکان باعث میشود تعداد کاربران آنلاین شما با کندی سرعت در سایت شما مواجهه نشوند.

هاست پربازدید

هاست پربازدید پرقدرت هاست سان به شما این قابلیت را میدهد تا زمانی که کاربران شما زیاد میشود و هاست عادی به شما پاسخگو نیست با ارائه منابع بیشتر از لحاظ سخت افزای کاربران بیشتری برای سایت شما پشتیبانی شوند. در این حالت شما میتوانید با دریافت منابع سخت افزاری بیشتر از هاست سان کاربران بیشتری را در لحضه پشتیبانی کنید.

در این هاست با بهره گیری از وبسرور قدرت مند لایت اسپید و کلود لینوکس همراه با سرور های ابری و کنترل پنل قدرتمند و محبوب سی پنل میزبان شما هستیم.

هاست دانلود

هاست دانلود به شما این امکان را میدهد که اگر یک وب سایت دانلود فایل دارید و یا فایل هایی دارید که میخواهید کاربران شما با سرعت بسیار بالایی دانلود کنند و همچنین هزینه کمتری بابت فضای هاست پرداخت کنید هاست دانلود به شما پیشنهاد میشود. در هاست دانلود شما فایل های خود را روی هاست اپلود میکنید و کاربران با دسترسی سریع و سرعت بسیار بالا به هاست شما دسترسی پیدا میکنند، کاربران با سرعت بسیار بالا فایل ها را داند میکنند.

این هاست بسیار برای کاهش هزینه های شما در اپلود فایل مقرون بصرفه است. لازم بذکر است که شما در این هاست امکان راه اندازی سایت ندارید و فقط فایل های قابل دانلود خواهید داشت.

در نتیجه شما به یک هاست لینوکس ابری برای راه اندازی سایت خود و یک هاست دانلود برای بارگذاری فایل های حجم بالای خود برای دانلود کاربران از سایت نیاز خواهید داشت.

سرور مجازی

امکانات جدید و متنوع از خصوصیات هاست سان است. سرور مجازی ( VPS ) از جمله امکانات  عالی محسوب می شود. سرور مجازی بخشی از یک سرور اختصاصی است.هاست سان با ارائه سرورهای مجازی امکانات زیادی در اختیار شما قرار میدهد. در سرور مجازی زمانی که شما به اندازه زیادی کاربر داشته باشید که هاست های اشتراکی پاسخگوی درخواست کاربران شما نباشد سرور مجازی با منابع اختصاصی باعث میشود منابع بیشتری در اختیار سایت شما باشد و کاربران بیشتری پشتیبانی شوند. همچنین با سرور مجازی شما میتوانید هاست پایتون و هاست NodJS نیز در اختیار داشته باشید.

سرور مجازی های هاست سان از دو دیتاسنتر قدرتمند آلمانی هتزنر و دیتاسنتر قدرتمند ایرانی آسیاتک ارائه میشود.

کیفیت سرور مجازی های هاست سان بسیار بالا میباشند و از لحاظ هزینه بسیار مقرون بصرفه میباشند.

اگر به سراغ سرور مجازی آمده اید تا از آن برای طراحی سایت با پایتون استفاده کنید سرور مجازی های هاست سان بسیار برای برنامه نویسی شما مناسب میباشند. این زبان برنامه نویسی با طول عمر کمی که نسبت به سایر زبان ها دارد اما توانسته جایگاه خوبی را در میان سایر زبان ها کسب کند.همچنین اگر قصد برنامه نویسی NodJS دارید میتوانید از سرور مجازی استفاده کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن