مقالات

پلاگین های ضروری وردپرس

بهترین پلاگین های وردپرس

قبلا به مفهوم وردپرس و برنامه های اوپن سورس پرداخته ایم. یکی از نقاط قوت وردپرس، وجود پلاگین های جذاب و کاربردی مانند YouastSeo است. امروز قصد داریم چند تا از مهم ترین پلاگین های وردپرس را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

۱. CSS Hero

پلاگین وردپرس

برای شخصی سازی تم های وردپرس شما باید به CSS مسلط باشید. بسیاری از کاربران وردپرس به CSS مسلط نیستند. راه چاره استفاده از پلاگین هاییست که کارهای سخت را برای شما انجام میدهند. یکی از این پلاگین ها CSS Hero است. این پلاگین به شما کمک میکند تا به راحتی تم های خود را در عرض چند دقیقه هرآنطور که میخواهید ویرایش کنید. بدون نیاز به نوشتن کد و یادگیری کد نویسی.

۲. LiveChat

پلاگین وردپرس

بسیاری از وب سایت های تجاری نیاز به پشتیبانی آنلاین دارند. LiveChat یک پلاگین بسیار کاربردی برای فراهم کردن “پشتیبانی آنلاین” است. نصب این پلاگین بسیار آسان و کارکردن با آن راحت است. شما میتوانید هرطور که میخواهید این پلاگین را به سلیقه خودتان طراحی کنید.

۳.WPForms

پلاگین وردپرس

وب سایت های بسیاری هستند که باید با کاربرانشان در ارتباط باشند. بسیاری از کاربران به نوشتن یک ایمیل راضی نمیشوند و اغلب چنین کاری را نمیکنند. اگر شما بتوانید بخشی اختصاصی در وب سایتتان ایجاد کنید تا کاربران بتوانند از طریق آن با شما ارتباط برقرار کنند، بسیار عالی خواهد بود. پلاگین WPForms به شما اجازه میدهد تا فرم های “ارتباط با ما” راه اندازی کنید. این پلاگین یک نسخه رایگان نیز برای کاربران آماده کرده که میتوانید همین حالا آن را امتحان کنید.

۴.Sucuri

پلاگین وردپرس

امنیت برای افراد زیادی مهمترین قسمت وب سایتانشان است. گاهی زحمات زیادی برای وب سایتتان میکشید. اما امنیت نه چندان خوب وب سایتتان میتواند تمام زحماتتان را به باد دهد. پلاگین Sucuri یک فایروال و پلاگین امنیتی عالی است. این پلاگین از وب سایت شما در برابر DDoS, حملات xss، ویروس ها و خیلی چیز های دیگر، محافظ میکند. نصب این پلاگین به شما توصیه میشود.

۵.UpdraftPlus

پلاگین وردپرس

در موارد بی شماری به بک آپ سایتتان نیاز خواهید داشت. پلاگین UpdraftPlus به شما اجازه میدهد تا از وب سایتتان بک آپ بگیرید و آن بک آپ را در جاهایی مثل گوگل درایور آپلود کنید. ورژن پایه این پلاگین رایگان است و میتوانید همین حالا آن را دریافت کنید.

۶.WooCommerce

پلاگین وردپرس

WooCommerce یک پلاگین وردپرس عالی است و کمتر کسی پیدا میشود که آن را نشناسد. این پلاگین محبوب بیش از ۴ میلیون کاربر دارد و به شما کمک میکند تا فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید. نسخه اصلی این برنامه رایگان است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن