آموزشمقالات

افزودن تصویر پس زمینه به وب سایت

تصویر پس زمینه در وردپرس

افزودن یک تصویر پس زمینه ساده و ملایم به وب سایتتان میتواند ظاهری شکیل تر و دل نشین تر به وب سایت شما ببخشد. در این مقاله به سه صورت، اضافه کردن تصویر پس زمینه به وب سایت وردپرسیتان را آموزش میدهیم. با ما همراه باشید.

استفاده از تنظیمات پوسته “تم”

از جمله محبوب ترین امکانات، تم های وردپرس، اضافه کردن بک گراند دلخواهد به آن هاست. برای مثال شما یک وب سایت داستان نویسی دارید و میخواهید یک تصویر پس زمینه با طرح دفترچه به آن اضافه کنید. به اینصورت وب سایت شما بسیار جذاب تر و شکیل تر میشود. اما تمام پوسته های وردپرس، امکان تغییر پس زمینه را ندارند و در هنگام انتخاب تم باید به آن دقت کنید.

برای انجام این کار کافیست تا به بخش “نمایش” کنترل پنل وب سایتتان بروید و گزینه سفارشی سازی یا ” Customize ” را انتخاب کنید. در قسمت بعدی شما باید تصویر بک گراند را انتخاب کنید و آن را ثبت کنید. اگر پوسته شما از بک گراند سفارشی استفاده نکند، به این گزینه دسترسی نخواهید داشت.

استفاده از پلاگین

بسیاری از تم های رایگان، امکانات پایه و معمولی ارائه میدهند. اگر تم شما از سفارشی سازی بک گراند پشتیبانی میکند، نگران نباشید. با استفاده از پلاگین Full Background Manager میتوانید اینکار را انجام دهید.

پلاگین توصیه شده، رایگان است اما امکانات خوبی را ارائه میدهد، در هر صورت مقایسه یک پلاگین رایگان با پلاگین های تخصصی تر و پولی مانند Full Screen Background Pro کار صحیحی نیست.

پس از نصب پلاگین به بخش نمایش یا ” Appearance ” وب سایتتان بروید و نام پلاگین نصب شده را انتخاب کنید. در قسمت پلاگین، میتوانید از امکانات پلاگین نظیر، اپلود عکس، استفاده کنید.

استفاده از CSS Hero

CSS Hero از محبوب ترین و پر استفاده ترین پلاگین های وردپرس است. این پلاگین به شما اجازه میدهد بدون نوشتن یک خط کد، تم وب سایتتان را به راحتی شخصی سازی کنید. پس از نصب پلاگین، منو آن در نوار بالای وب سایتتان اضافه میشود و شما با تنها چند کلیک میتوانید بک گراند وب سایتتان را تغییر دهید.

نکته

در پایان یادآوری میکنیم که، توجه به نکات ساده مخصوصا در ظاهر وب سایت، میتواند کاربران را جلب وب سایت شما کند. در موارد بسیاری، هر چند که شما برای امکانات وب سایتتان زحمت کشیده باشید. اما ظاهر خسته کننده ای برای وب سایتتان طراحی کرده باشید. در نهایت بازخورد خوبی دریافت نخواهید کرد. توصیه میکنیم با استفاده از پلاگین های مختلف و خواندن دیگر مقالات ما به وب سایتتان رنگ و آب دیگری ببخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن