مقالات

وب سایت یا وبلاگ، کدامیک مناسب شماست؟

تفاوت وب سایت و وبلاگ

اگر به تازگی به فکر نویسندگی و کسب درآمد از اینترنت افتاده باشید، یکی از سوالاتی که ذهنتان را درگیر کرده یا میکند این است که تفاوت وب سایت و وبلاگ در چیست؟ آیا برای شروع کسب و کارتان باید یک بلاگ تهیه کنید و یا یک وب سایت بسازید ؟ کدامیک برای نویسنده ها مناسب تر است ؟ با ما همراه باشید.

اهمیت ساختن یک وب سایت

وبلاگ

قبلا در مقاله ای مجزا به اهمیت و چرایی تهیه یک وب سایت برای کسب و کارتان پرداخته ایم. هیچکس نمیتواند اهمیت فضای مجازی را انکار کند. امروزه فضای مجازی میتواند کسب و کار های خرد و کوچک را در عرض چند روز چنان بر سر زبان ها بیاندازد که به اسم های معروف تبدیل شوند و در مقابل میتواند چنان بر سر یک شرکت معتبر بکوبد که چیزی از اعتبار آن باقی نگذارد.

تفاوت کلی

به طور کلی وب سایت ها، صفحاتی هستند که به معرفی کسب و کار و خدمات شما میپردازند. فروشگاه ها از جمله محبوب ترین وب سایت ها هستند. وبلاگ ها در مقابل حاوی مطالب زیادی هستند و به صورت مکرر آپدیت میشوند و مطالب جدید به آن ها اضافه میشود. در مقابل وب سایت یک شرکت ممکن است سال ها به یک شکل و دارای اطلاعات یکسانی باشد.

اما سایت های زیادی مثل هاست سان، در داخل وب سایت، یک وبلاگ نیز راه اندازی میکنند تا برای کاربرانشان مطالب آموزنده و … فراهم کنند.

کدامیک مناسب شماست ؟

اگر نویسنده و یا شخصی هستید که پیوسته در حال تولید محتواست و به دنبال دیده شدن محتوایش است. وبلاگ برای شما کافیست. اما اگر یک کسب و کار تازه را شروع کرده اید به دنبال کسب اعتبار هستید، باید بک وب سایت راه اندازی کنید. با گذر زمان اهمیت بلاگ ها در کسب کاربران بیشتر مشخص شده. برای همین وب سایت های شرکت های بزرگ در کنار مطالب و خدماتشان، بخش وبلاگ را نیز اضافه کرده اند.

در حقیقت برای کسب مشتری و بالاتر بردن سئو و همچنین برای بالابردن رضایت مشتری، وب سایت شما به بلاگ نیز نیاز دارد.

محبوب ترین سرویس های وبلاگ دهی ایرانی

 

 

هر چه که انتخاب میکنید و به هر صورت که راهتان را شروع میکنید باید به امنیت و کاربران وب سایت یا وبلاگتان توجه ویژه ای کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن